maanantai 16. huhtikuuta 2018

Agilityn ohjauskuvioita

Viime aksatreeneistä vähän postausta. Nyt sain monenlaista videopätkää niin on mukava katsoa, että mitäs sitä tulikaan tunaroitua, heh! Otettiin hieman ohjauskuvioita, ja niiden treenaaminen onkin minulle ihan tarpeen. Allaolevassa videossa pakkovalssin opettelusta pätkää. Meidän aksaohjaaja on huippu kun hän huomaa heti missä teen virheen. Me ollaan kyllä hyvässä opissa kun saadaan olla hänen ohjauksessa. Kiitos Jennille kuvaamisesta.

Pakkovalssia

Allaolevalla videolla harjoiteltiin pakkovalssin tekemistä ja myös persjättö olisi ollut toinen harjoitus vaan minulla ei nähtävästi oikein irronnut se tuossa tilanteessa. Alussa jouduin tekemään hirveästi ajatustyötä sen suhteen, ettei se valssi sieltä vaan puskisi, koska se minulla aina tuntuu tulevan sieltä jostain selkärangasta. Valssi, valssi, valssi.. Onhan se niitä ensimmäisiä opetettuja kuvioita ja siksi tulee niin automaattisesti. Sitten kun siihen vielä yhdistetään Haltin nopeus niin sitä ei aina tiedä mitä heitän tarjolle siinä tilanteessa. Noo, sieltähän se valssi kuitenkin puski, haha!

Eli pakkovalssi ja valssi

Sitten vielä radasta pätkää, jossa hauskuus jatkuu. Nimittäin ensin Halti menee hukkaan minulla ja kohta se jo vilahtaakin sieltä minun takaa putkeen ja saan pinkoa perässä. Kepeillä se sitten lähtee jonkun ihme hajun perään ja kun ohjaan sen takaisin niin siltä tulee sanallista palautetta. Ja parilla viime esteellä unohdan mitä siellä piti tehdä. Vaan parasta on se, että meillä on hauskaa!

Rata pikkusähläyksillä maustettuna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti